Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, presenta un informe sobre la realitat del sector públic a Catalunya

En el marc d’una jornada en defensa del sector públic que tindrà lloc, dilluns, a la Universitat Politècnica de Catalunya

Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, presentarà, dilluns, un informe sobre la realitat del sector públic a Catalunya, amb dades recollides per l’Àrea Pública del sindicat i les seves federacions de Serveis a la Ciutadania, Ensenyament i Sanitat. Aquesta presentació tindrà lloc a partir de les 10.30 h, abans de l’inici de la Jornada en Defensa del Sector Públic que se celebrarà a partir de les 11 hores a la Sala d’Actes de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de la Universitat Politècnica de Barcelona, Av. Diagonal 647 (al costat de l’estació Palau Reial, L3 del metro).

L’acte comptarà amb Albert Recio, professor d’Economia Aplicada de la UAB, que parlarà sobre la crisi del Sector Públic; M. Àngels Martínez, catedràtica d’Economia de la UB, que parlarà de la salut pública i gènere; Paco Fernández Buey, catedràtic de Filosofia de la UPF, que parlarà de la situació de la universitat pública; i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, que farà la seva intervenció sobre el sindicat davant la crisi. Presentarà l’acte Maria José Saura, secretària d’Universitats de CCOO.