Vaga indefinida del sector del transport sanitari de Catalunya, un sector que segueix en lluita per aconseguir un DRET LABORAL “MATEIX TREBALL, MATEIXES CONDICIONS LABORALS”

Demà divendres, gran concentració del transport sanitari davant el Parlament

FotoEl 9 de març es va complir el 5 mesos de vaga indefinida del sector del transport sanitari de Catalunya, un sector que segueix en lluita per aconseguir un dret laboral “Mateix treball, mateixes condicions laborals”.

La part social després de nombroses concentracions que hem vingut realitzant durant aquests mesos arreu de Catalunya, mai ens hem rendit, ja vam estar concentrats el dia que es va dissoldre el Parlament i tornarem de nou el proper divendres data de la nova constitució, la concentració tindrà com a finalitat demanar ales noves diputades i diputats la creació de la taula del pla d’equiparació del sector del transport sanitari de Catalunya aprovat en la Resolució 940/XII del Parlament de Catalunya, sobre la situació sanitària on insta al Govern per:

" Elaborar un pla per equiparar progressivament les condicions laborals del personal de transport sanitari a les del personal del Sistema d'Emergències Mèdiques"

Per aquest motiu es convoca una concentració que tindrà lloc el proper divendres 12 de març a les 10:30 hores davant del Parlament de Catalunya al Parc de la Ciutadella de Barcelona, amb la finalitat de defensar la constitució de la taula del pla d’equiparació del sector del transport sanitari de Catalunya.

11/03/2021