Diumenge, 27 de setembre, a les 10 h, recorregut a peu pel barri del Poblenou de Barcelona

CCOO organitza la 6a Ruta Activa

Foto En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat (16-22 de setembre), CCOO de Catalunya organitza diumenge, 27 de setembre, la 6a Ruta Activa, recorregut a peu en aquest cas pel barri del Poblenou de Barcelona.

Aquesta activitat, que reivindica una mobilitat més sostenible en els desplaçaments laborals, s’iniciarà diumenge a les 10 hores des del carrer Espronceda, 142-146, davant el MUHBA-Oliva Artés (edifici dintre del Parc del Centre del Poblenou). Consistirà en una caminada tot fent parades i introduccions a espais emblemàtics dels processos industrials i de les lluites socials a Barcelona, amb conducció a càrrec de Salva Clarós, membre de CCOO Catalunya i activista veïnal al Poblenou.

En aplicació deis protocols de seguretat davant la COVID-19, serà obligatori respectar les distàncies de seguretat i portar mascareta i els desplaçaments es realitzaran en grups d’un màxim de 6 persones (cal inscripció prèvia).
25/09/2020