Dimarts, 22 de setembre, a les 12.30 hores, al Palau de la Generalitat

El president Torra es reunirà demà amb els agents econòmics i socials per tractar sobre les baixes laborals dels pares amb fills en quarantena

El president de la Generalitat, Quim Torra, es reunirà demà dimarts, 22 de setembre, amb els agents econòmics i socials per tal de buscar una solució per als pares amb fills en quarantena que no puguin anar a treballar per cuidar-los. El cap del Govern ja va avançar al debat de política general, celebrat la setmana passada, la seva intenció de dur a terme aquesta reunió.
La sessió de treball tindrà lloc a la Sala Torres Garcia del Palau de la Generalitat, a partir de les 12.30 hores (la reunió serà a porta tancada, però es podran fer fotos a l’inici).
El cap de l’Executiu encapçalarà la reunió, en la qual també participaran el vicepresident del Govern i conseller d’Economia i Hisenda, Pere Aragonès; els consellers d’Educació, Josep Bargalló; de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir El Homrani, i d’Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa.
Per part dels agents socioeconòmics, hi prendran part els presidents de Foment del Treball, Josep Sánchez Llibre, i Pimec, Josep Gonzàlez, i els secretaris generals de CCOO Catalunya, Javier Pacheco, i UGT Catalunya, Camil Ros.
Protocol d'accés a Palau: com a mesura de prevenció davant la COVID-19, l'accés a Palau està regit per un protocol de seguretat que inclou el control de la temperatura. És obligatori l’ús de mascareta i mantenir la distància física amb la resta de persones. Agrairem que arribeu amb antelació, almenys mitja hora abans, ja que els controls i les mesures de prevenció de la COVID-19 poden comportar retards en l'accés. Els mitjans que vulguin cobrir els actes i reunions han de presentar el carnet de premsa del Palau o bé el carnet del mitjà, acompanyat del DNI. En cas de no disposar de cap d’aquests documents, cal acreditar-se prèviament davant d’aquest gabinet, enviant un correu electrònic a premsa.president@gencat.cat.
Segons ens informa el Gabinet de Premsa de Presidència, habilitaran un espai per atendre els mitjans de comunicació un cop finalitzada la trobada amb les mesures de seguretat establertes.
21/09/2020