Concentració de la plantilla de Sincrofarm en defensa dels llocs de treball

Demà divendres, 31 de juliol, a les 13.50 h, al c/Mercuri, 10, de Cornellà de Llobregat

El Comitè d’empresa de Sincrofarm, amb majoria de CCOO, ha convocat la plantilla a una concentració demà divendres, 31 de juliol, a les 13.50 h, a les portes del centre de treball (c. Mercuri, 10, Cornellà de Llobregat), davant l’amenaça d’acomiadaments per part de l’empresa. Lamentablement, és un fet habitual per aquestes dates, coincidint amb l’inici de les vacances d’estiu, que es produeixin acomiadaments improcedents a l’empresa, segons confirma el propi comitè.

El comitè d’empresa també denuncia ingerències del Departament de Recursos Humans en l’activitat del sindicat.

CCOO d’Indústria dona suport a aquesta mobilització de la plantilla en defensa dels llocs de treball i adverteix la direcció de Sincrofarm que prendrà les mesures oportunes en cas que l’empresa faci acomiadaments.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de juliol de 2020