CCOO adverteix que PortAventura continua abandonant a la seva plantilla

Després d’haver anunciat un complement salarial durant la durada de l’ERTO, l’empresa ara es desdiu

Des de CCOO a PortAventura volem denunciar que la direcció de la companyia incompleix de manera reiterada amb els compromisos adquirits amb el conjunt de la plantilla fruit de l’ERTO vinculat a les conseqüències de la COVID-19.

PortAventura va adquirir el compromís socialment responsable, i adequat a la seva situació financera, de complementar els salaris de la plantilla al 90% durant la durada de l’ERTO, fet que es va preocupar expressament de publicar en premsa.

CCOO denuncia que ahir la companyia va traslladar el missatge als treballadors i treballadores que a partir del dia 10 de maig es desdiu d’aquesta decisió i pretén deixar sense complement salarial al 80% de la plantilla.

Davant aquest anunci, CCOO ha sol·licitat a la Direcció que mantingui el seu compromís social amb el conjunt de treballadors/es i no descarta implementar qualsevol mesura perquè PortAventura mantingui el seu compromís.

CCOO li ha recordat a la direcció que els beneficis i les plusvàlues, el repartiment dels abundants beneficis dels accionistes del parc, s’han produït en gran manera gràcies a l’esforç i sacrifici de les persones que treballen al parc, i que per aquest motiu, el sindicat no permetrà que, quan el negoci va bé no es faci un repartiment equitatiu del benefici i que, quan el negoci pinta malament, el continuïn pagant el conjunt de les persones treballadores.

CCOO emplaçarà al conjunt de la plantilla al fet que, en cas que la direcció no compleixi els seus compromisos, emprendre el conjunt de mesures necessàries per a mantenir-los.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de maig de 2020