Signatura de l’acord entre agents socials i el Departament de Treball per promoure una llei de participació institucional, el diàleg social permanent i la concertació social

Demà dijous, 5 de març, a les 10 hores, a la seu del Departament de Treball (c/Sepúlveda, 148, Barcelona)

Demà, dijous 5 de març, a les 10 hores, es presentarà l’acord entre agents socials i el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat per promoure una llei de participació institucional, el diàleg social permanent i la concertació social.

El conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir el Homrani, es reunirà a la seu del Departament (c/Sepúlveda, 148, Barcelona) amb els secretaris generals dels sindicats CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Javier Pacheco i Camil Ros, i els presidents del Foment del Treball i PIMEC, Josep Sànchez Llibre i Josep Gonzàlez.

Els mitjans gràfics podran prendre imatges de la reunió i de la signatura del text de l’acord. Posteriorment, cap a les 10.30 hores, tant el conseller Chakir el Homrani com els representants de les patronals i dels sindicats atendran els mitjans de comunicació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 de març de 2020

Agenda:
Dijous, 5 de març, de 2020
10.00 hores (signatura); 10.30 hores (declas)
Dept. Treball – c/Sepúlveda, 148. BCN