Javier Pacheco participa al I Congrés de l’FP de Catalunya, organitzat per PIMEC

Demà dijous, 21 de novembre, al Palau Reial de Pedralbes de Barcelona (Av. Diagonal, 686)

Demà dijous, 21 de novembre, a partir de les 9 hores, tindrà lloc el “I Congrés de l’FP de Catalunya” al Palau Reial de Pedralbes de Barcelona (Av. Diagonal, 686), organitzat per PIMEC, amb la col·laboració del Diplocat i del Centre d’Estudis Econòmics i Socials, i amb la resta d’agents socials, CCOO, UGT i Foment del Treball, com a comitè impulsor. Per part de CCOO, intervindran Javier Pacheco, secretari general (18.15 hores), i Ricard Bellera, secretari de Treball i Economia (10.10 hores).

La jornada vol destacar la Formació Professional (FP) com a element estratègic més per a una societat avançada i de progrés, i reivindica que Catalunya necessita un model d’FP com a motor de competitivitat i ocupabilitat, per tal d’afrontar el nou context de transformació del mercat de treball.

Està prevista la presència, entre d’altres, del president de la Generalitat, Quim Torra, el vicepresident i conseller d’Economia, Pere Aragonès, el conseller de Treball, Afers Socials i Família, Chakir El Homrani, i el president de PIMEC, Josep González.

A les 17.45 hores els secretaris generals dels 4 agents socials més representatius de Catalunya atendran als mitjans de comunicació: Javier Pacheco, secretari general de CCOO Catalunya, Camil Ros, secretari general d’UGT Catalunya, David Tornos, secretari general de Foment del Treball, i Antoni Cañete, secretari general de PIMEC.

Més informació a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de novembre de 2019

Agenda:
Dijous, 21 de novembre, de 2019
9.00 hores (congrés); 17.45 hores (declas)
Palau Reial de Pedralbes – Av. Diagonal, 686. BCN