3es Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical de CCOO de Catalunya

Dies 7 i 8 de novembre a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16)

El dijous 7 i el divendres 8 de novembre, CCOO de Catalunya organitza les 3es Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical. Es faran a partir de les 9 hores a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa).

Amb el lema “La precarietat laboral en la nova normativa i jurisprudència social”, les jornades tractaran temes com la regulació de la desconnexió digital, l’adaptabilitat i previsibilitat de la jornada laboral, el dret de vaga, la problemàtica de les càmeres de seguretat i la geolocalització en les relacions laborals o el registre de jornada.

S’inauguraran demà dijous, 7 de novembre, a les 9 hores, a càrrec de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i Jonathan Gallego, director professional del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya. La clausura serà el divendres, 8 de novembre, a les 13 hores, per part de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Més informació a Internet:

Barcelona, 6 de novembre de 2019

Agenda: