CCOO d’Educació exigeix la convocatòria de la Mesa Sectorial del Personal Docent no universitari abans del dimecres 9 d’octubre perquè el conseller Josep Bargalló rectifiqui les seves declaracions

Menysteniment de la feina realitzada als centres educatius

El secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, Manel Pulido Guerrero, ha adreçat aquest matí una petició formal al conseller d’Educació de la Generalitat, Josep Bargalló, per a la convocatòria d’una Mesa Sectorial del Personal Docent abans del dimecres 9 d’octubre amb la seva presència.

El motiu d’aquesta petició són les paraules que va dirigir abans-d’ahir a representants de la Junta de Personal Docent de les Terres de l’Ebre que “considerem molt greus i que mostren un menysteniment de la feina realitzada als centres educatius”.

A la carta es fa constar que CCOO d’Educació considerem que aquestes afirmacions “les ha de rectificar i demanar disculpes davant de l’òrgan de representació dels docents de Catalunya.”

Finalment l’escrit acaba explicitant que “en cas que no es convoqui aquesta mesa, ens adreçarem a les altres forces sindicals per tal d’exercir les accions corresponents per sol·licitar el seu cessament”.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 d’octubre de 2019