CCOO participarà a l’Speaker’s Corner sobre mobilitat que organitza l’Ajuntament de Barcelona dins la Mercè Respira

En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat 2019

En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat 2019, CCOO de Catalunya participarà a l’espai Speaker’s Corner: La mobilitat del futur en 15 minuts, que organitza l’Ajuntament de Barcelona, dins la Mercè Respira, el diumenge 22 de setembre.

Concretament, diumenge a les 13.00 h, a l’escenari que se situarà a la Via Laietana, Carlos del Barrio, secretari de Política Sectorial i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya, parlarà d’”Els plans de desplaçament d’empresa: una eina pel canvi de model de mobilitat?”, amb conclusions de l’estudi del sindicat sobre l’estat del plans de desplaçament d’empresa a la ciutat, realitzat fa uns mesos.

Aquesta intervenció s’emmarca dins del conjunt d’activitats que fa CCOO dins d’aquesta Setmana Europea de la Mobilitat. Així, hem organitzat debats sobre l’accés sostenible als centres de treball, rutes a peu, enquestes, comunicats…

En els cas de les sessions de l’Speaker’s Corner, la intervenció de Carlos del Barrio, l’única que prové del món sindical, explicarà el potencial que tenen empreses i administracions per reduir els impactes socials, econòmics i ambientals de la mobilitat de les persones treballadores, i la necessitat de comptar amb els sindicats per aplicar de manera efectiva els plans de desplaçament, fins ara molt poc desenvolupats.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de setembre de 2019