Els joves de CCOO celebren la XXX Escuela Confederal de Juventud al Prat de Llobregat

Del 7 al 9 de juny, amb Unai Sordo o Javier Pacheco

Amb el lema “La precariedad contra la vida. Tejiendo solidaridad”, els joves de CCOO de tota Espanya celebraran la XXX Escuela confederal de Juventud al Prat de Llobregat del 7 al 9 de juny.

Es farà a l’alberg Centre Esplai del Prat de Llobregat (c/ Riu Anoia, 42) a partir de demà divendres, amb inauguració, a les 18.30 hores, a càrrec d’Irene Ortiz, coordinadora d’Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya, i Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia -Garraf, i amb la presència d’Unai Sordo, secretari general de CC.OO. o Joan Coscubiela, director de la Escuela del Trabajo de CC.OO.

A la clausura, diumenge a les 13 hores, hi intervindran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Carlos Gutiérrez, secretari confederal de Juventud y Nuevas Realidades del Trabajo de CC.OO.

Trobareu el programa a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 de juny de 2019