La Xarxa d’Acció Solidària (XAS) de CCOO inicia la campanya de recollida de material escolar 2019

A partir de l’1 de juny del 2019

La Xarxa d’Acció Solidària (XAS) de CCOO iniciarà demà, dia 1 de juny, una nova campanya de recollida de material escolar, que durarà fins al 15 de setembre 2019, i serà la setena.

A Catalunya, la taxa de pobresa infantil creix, el 28,5 % dels menors de 16 anys viuen per sota del llindar de la pobresa, moltes nenes i nens no poden comprar material escolar, una situació que crea desavantatge i més desigualtat en l’àmbit educatiu i social.

La XAS fa 7 anys que organitza campanyes de recollida de material escolar perquè arribi a les escoles públiques dels barris on es registra un alt nivell de risc de pobresa i d’exclusió social.

La XAS intenta que les seves campanyes arribin a tots els territoris de Catalunya. La majoria dels locals de CCOO, i moltes empreses, són punts de recollida de material com llapis, gomes, bolígrafs, motxilles, ceres de color, maquinetes, retoladors, estoigs, celos, quaderns, folis, llibretes i altre material fungible.

Desenes d’activistes de CCOO: afiliats i afiliades, delegades i delegats sindicals al territori i a les empreses són una referència i fan un gran esforç per a expandir la campanya, i perquè el material escolar arribi a través de les escoles, i en col·laboració amb la Federació d’Educació de CCOO, a les nenes i nens necessitades.

Per a més informació: [email protected]; i tel. 93 481 27 11

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya