CCOO i la resta de sindicats presents a la Mesa de Negociació de l’FP s’aixequen de la taula

Com a conseqüència de la no aturada de la modificació curricular de la formació professional

Avui, 28 de maig, els sindicats presents a la negociació en la Mesa de Formació Professional (FP) s’han aixecat de la Mesa de Negociació Sectorial d’FP davant la negativa del Departament d’Educació a aturar l’aplicació de la modificació curricular dels cicles formatius per al curs vinent.

Aquesta petició ha estat consensuada per tots els sindicats de la mesa.

Alhora, des de CCOO reclamem que es resolguin problemes que considerem prioritaris per les condicions de treball del professorat d’FP, posant el focus en la urgent convocatòria d’una mesa per l’actualització de l’Acord d’FP del 1999 i en l’equiparació salarial de professorat tècnic (PT) i professorat de secundària (PS).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de maig de 2019