Jornada “El dret a morir dignament”

Demà dimecres, 22 de maig, a les 10 hores, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa)

Demà dimecres, 22 de maig, a partir de les 10 hores, a la sala d’actes de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, planta baixa, de Barcelona), la Federació de Sanitat del sindicat organitza, juntament amb l’Associació Dret A Morir Dignament-Catalunya (DMD-Cat), la jornada “El dret a morir dignament”.

Els objectius d’aquesta jornada són conèixer els drets humans relacionats amb el final de la vida de les persones (els que tenim aquí i els que tenen en d’altres països) i potenciar les competències per poder parlar de la mort digna.

Els conferenciants seran Isabel Alonso Dávila, presidenta de DMD-Cat i professora d’Història jubilada, i Glòria Cantarell Barella, vocal de la Junta Directiva de DMD-Cat i metgessa pal·liativista jubilada; la cloenda serà a càrrec de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya.

Barcelona, 21 de maig de 2019

Agenda: