Campanya d'Acció Jove: "Pren l'1 de Maig per una vida digna"

Foto Aquest 1 de Maig, Dia Internacional del Treball, Acció Jove - Joves de CCOO de Catalunya cridem a la mobilització de les treballadores i els treballadors joves per convertir aquest dia en una jornada de reivindicació social i de defensa dels nostres drets, per lluitar contra la precarietat i les desigualtats instal·lades en la nostra societat, a favor de l'ocupació de qualitat, i per dir al Govern que surti de les eleccions que s'abordi amb urgència l'agenda social.

"Primer les persones" serà el lema de la mobilització d'aquest any, amb el qual volem expressar el nostre rebuig a les posicions excloents, populistes i retrògrades que amenacen els drets laborals i socials bàsics, i que combatrem a les institucions, amb diàleg, i als carrers, amb mobilització.

Cal construir una societat més democràtica i igualitària i és per això que Acció Jove - Joves de CCOO de Catalunya hem iniciat una campanya de mobilització, amb motiu de l'1 de Maig, per una vida digna.

Feu clic per veure els cartells de la campanya "Pren l'1 de Maig per una vida digna":

Cartell d'Acció Jove per una vida digna

Cartell d'Acció Jove per una feina estable i un salari digne

Cartell d'Acció Jove per una educació pública de qualitat

Cartell d'Acció Jove pel dret a l'habitatge

Cartell d'Acció Jove per la igualtat real

Cartell d'Acció Jove per una transició ecològica i sostenible de l'economia

#PrimerLesPersones
26/04/2019