Jornada “La salut laboral de les cambreres de pis”

Atenció a la premsa el dilluns, 1 d’abril, a les 10.30 hores, a la sala 42 de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 4a planta)

El dilluns, 1 d’abril, s’inicia a Barcelona la jornada “La salut laboral de les cambreres de pis”, organitzada per CCOO de Serveis, en la qual es presentarà el projecte “Els teus drets, la millor medicina”, que analitza l’elevat consum de fàrmacs per part d’aquest col·lectiu per pal·liar el dolor que pateixen com a conseqüència d’unes deficients condicions laborals.

Abans de començar, a les 10.30 hores, a la sala 42 de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 4a planta), es farà atenció a la premsa (s’informarà de les dades de la conjuntura turística i l’ocupació a Catalunya), amb assistència de:
– Luis Jiménez, secretari general de CCOO de Serveis de Catalunya,
– Gonzalo Fuentes, responsable d’Hostelería y Turismo de CC.OO. de Servicios,
– Ángeles Balué, secretària de Salud Laboral y Previsión Social de CC.OO. de Servicios,
– José Rodríguez Valdés, de la Secretaría de Salud Laboral de la Confederación Sindical de CC.OO.

Al llarg de la jornada es podrà escoltar el testimoniatge de diverses cambreres de pis.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de març de 2019

Agenda:
Dilluns, 1 d’abril, de 2019
a les 10.30 hores (atenció a la premsa)
Sala 42 de CCOO – Via Laietana, 16, 4a planta. Barcelona