CCOO fa una crida a la participació a la manifestació #23MStopVox

Dissabte 23 de març, a les 17.00 hores, des del passeig de Gràcia, a Barcelona

No es tracta només de reaccionar davant els postulats ultraliberals, masclistes i xenòfobs de l’extrema dreta sinó també fer saber al conjunt de la ciutadania que som moltes les organitzacions sindicals, socials, entitats i persones que apostem per una societat que acull i fa de la diversitat la seva riquesa.

El 23 de març a les 17.00 hores hem d’omplir el passeig de Gràcia de Barcelona amb els colors de la lluita per la democràcia, la convivència i el respecte pels drets de tothom davant el creixement del feixisme i el racisme que algunes formacions poden animar amb voluntat electoralista.

Dintre d’una gran mobilització internacional contra el racisme i el feixisme el nostre sindicat ha de ser present en coherència amb els seus valors i principis estatutaris. Ni una escletxa per a la demagògia o el possibilisme, cridem no des de la mobilització democràtica a aquells que volen propagar discursos de l’odi i la intolerància.

Dintre dels centres de treball i a la societat, com a sindicat sociopolític, tenim un paper actiu com a organització democràtica i de classe que vol transformar la societat, que lluita per la justícia social i rebutja el masclisme exacerbant, l’lgtbifòbia, el racisme i el discurs ultraliberal dels qui volen deixar-ho tot en mans dels mercats. Cal ser moltes i molts als carrers i les places, ens veiem el 23 a Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de març de 2019