Reunió de CCOO amb Fundació Escola Cristiana de Catalunya

Avui dimecres, 13 de març

Avui dimecres, 13 de març, una delegació de CCOO de Catalunya encapçalada pel seu secretari general, Javier Pacheco, s’ha reunit amb la direcció de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya a la seu d’aquesta entitat. A la trobada s’han analitzat aspectes relacionats amb el món de l’educació a Catalunya, el servei públic essencial, el paper de la comunitat educativa i el necessari desenvolupament de mesures importants com la Llei d’educació de Catalunya.

Per a CCOO, s’ha valorat l’imprescindible la necessitat de la inversió pressupostària en educació i el nostre paper sindical creixent en el sector de l’educació concertada. El nostre sindicat aposta per un sistema educatiu que prevegi la diversitat i una aposta per la inclusió, així com el paper actiu de les escoles concertades en aquests aspectes.

Com a sindicat nacional i de classe desenvolupem acció sindical a tots els sectors de l’educació i fem una aposta per la negociació i la lluita permanent per millorar les condicions laborals i socials dels treballadors i treballadores, més de quaranta mil, de l’educació concertada a Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de març de 2019