Entrevista publicada al número 323 de l'edició impresa de 'Mundo Obrero' (febrer de 2019)

Javier Pacheco: 'Defensem el dret a decidir del poble català en tot allò que estigui relacionat amb el seu marc de convivència'

FotoPer a Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, la situació política i social a Catalunya ha sofert un procés de polarització que ha fragmentat el marc institucional polític i ha dividit la societat. El sindicat en tot moment ha intentat preservar espais de raonament polític davant de posicions simplistes, posicions de reforçament democràtic davant els atacs als drets i llibertats, posant en valor el contracte social com a millor escenari de convivència. Tot això en un posicionament clar que CCOO de Catalunya ha representat des del seu procés fundacional, com és la defensa dels drets nacionals, dels drets socials i del dret a decidir del poble català en tot allò que té a veure amb el seu marc de convivència. En tot moment aquest posicionament de ferms principis, ha estat debatut i compartit amb el conjunt de la confederació de CCOO a nivell estatal, amb un ampli consens i un alt compromís de fraternitat, que sempre ha caracteritzat a les comissions obreres, a Catalunya i Espanya.

Feu clic per llegir l'entrevista a Javier Pacheco, publicada al número 323 de l'edició impresa de Mundo Obrero (febrer de 2019)
11/02/2019