El Comitè d’Empresa de Cacaolat alerta de les conseqüències negatives d’un boicot a la marca

Continua la vaga per a un calendari laboral digne a favor de la conciliació de la vida familiar i la laboral

Els treballadors i les treballadores de Cacaolat volen agrair a totes les entitats, organitzacions, associacions i particulars les mostres de solidaritat i suport que els estan donant des de l’inici del seu conflicte per a un calendari digne que permeti conciliar la vida familiar i la laboral dels treballadors i les treballadores de Cacaolat.

El Comitè d’Empresa de Cacaolat vol deixar clar que les seves accions i mobilitzacions intenten resoldre un conflicte laboral i que, en cap cas, no s’ha demanat el boicot a la marca, fet que pot ocasionar conseqüències molt negatives per al conjunt de la plantilla.

El Comitè de Cacaolat demana novament el màxim suport a la concentració convocada per al proper dimecres, 9 de gener, a les 12 hores, davant la porta de l’empresa, situada a l’avinguda Francesc Macià, núm. 225 – 233, de Santa Coloma de Gramenet.