Inclou una nova secció "Papers del Seminari Salvador Seguí"

Et presentem el segon número del Butlletí Treball, Economia i Societat de CCOO de Catalunya

Foto Butlletí núm. 2 (Novembre del 2018)

Aquest Butlletí inicia una nova etapa en la producció de continguts d’interès sindical de CCOO de Catalunya. El Butlletí ha de poder aportat una visió profunda sobre temàtiques concretes que formen part de l’acció, la reflexió i l’atenció del sindicat. En aquest segon número del BTES, hem abordat, en el nostre dossier monogràfic, els reptes del sector turístic.

El Butlletí inclou, a més a més del dossier, les seccions següents: editorial, indicadors interactius de CCOO de Catalunya, nota de conjuntura econòmica, treballs presentats al Postgrau sobre Idees i Experiències Polítiques Transformadores (organitzat per la Fundació Cipriano Garcia/Fundació Nous Horitzons i la UAB) i els papers del Seminari Salvador Seguí.

La secció indicadors interactius de CCOO de Catalunya es centra en la mesura de la sobrequalificació. La nota de conjuntura econòmica, elaborada per la Secretaria de Treball i Economia, analitza la situació econòmica i social amb dades actualitzades a octubre de 2018.

La secció de treballs del postgrau presenta el de José Manuel Jurado: "L’Escac al peó. De l'economia moral de la multitud a la llei de la selva dels mercats neoliberals". Finalment, els papers del Seminari Salvador Seguí exposen la conferència de Juan Cristóbal Marinello "Salvador Seguí y el desarrollo del sindicalismo de clase en Catalunya."

Ens pots fer arribar suggeriments i comentaris, així com sol·licitar altes, modificacions o baixes del Butlletí a l'adreça de correu electrònic ceres@ccoo.cat

Números Disponibles del Butlletí Treball, Economia i Societat:

Núm. 1 (Juny de 2018)
12/11/2018