Els sindicats de la sanitat privada convoquen una assemblea de delegades i delegats contra el tracte injust que reben els treballadors i les treballadores del sector

Posicionament conjunt de CCOO i UGT

Després que els sindicats CCOO i UGT hem consensuat una plataforma unitària per al conveni col·lectiu de la sanitat privada, la resposta de les patronals ha estat nul·la, motiu pel qual convoquem una assemblea de delegades i delegats on es decidiran les accions i mobilitzacions per fer.

Aquesta assemblea tindrà lloc demà dijous, 18 d’octubre, a les 10.30 hores, a la rambla de Santa Mònica, núm. 10, de Barcelona (Sala Brigades Internacionals de la UGT).

Les nostres reivindicacions no són més que l’exigència d’un conveni col·lectiu digne:
– Considerem necessari un increment salarial sobre tots els conceptes retributius i que no siguin compensables ni absorbibles.
– Exigim una rebaixa de la jornada laboral.
– Calen millores pel que fa als permisos, als complements en cas d’incapacitat temporal…
– Cal un reconeixement i una nova classificació professional.
– Cal una veritable carrera i promoció dels professionals.

En definitiva, volem una negociació real d’immediat.

Barcelona, 17 d’octubre de 2018

Agenda: