Vaga indefinida a Televida Servicios Sociosanitarios

Concentracions a partir de demà dimarts, 3 de juliol

Segons informa la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya, el comitè d’empresa de Televida Servicios Sociosanitarios, SLU, del sector de teleassistència, ha convocat vaga indefinida, ratificada per les assemblees de treballadors i treballadores, arran de diversos motius: males condicions laborals (salaris molt baixos, ritmes desorbitats que estan comportant l’obertura d’expedients disciplinaris als professionals, acomiadaments en alguns casos), empitjoraments de la qualitat del servei des de l’any 2013, pèrdua de personal…

La vaga començarà demà dimarts, 3 de juliol: està prevista una concentració al c/ Llacuna, 161, de Barcelona, en horari de 8.00 hores a 11.00 hores; en el mateix dia de demà, també es farà concentració davant l’edifici de l’Ajuntament de Barcelona de la plaça de Sant Miquel, de 12.00 hores a 13.00 hores.

A més, el dimecres 4 de juliol, també es farà concentració al c/ Llacuna, 161, de Barcelona, en horari de 8.00 hores a 9.00 hores, i davant la seu de la Diputació de Barcelona (rambla de Catalunya amb c/ Còrsega) de les 10.00 hores fins les 12.00 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de juliol de 2018