14a Jornada de Previsió Social Complementària

Demà dijous, 24 de maig, a partir de les 9.15 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

Demà dijous, 24 de maig de 2018, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), se celebrarà la 14a Jornada de Previsió Social Complementària que organitza l’Àrea de Previsió Social Complementària de la Secretaria d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

A més d’interès per a membres de comissions de control de plans i fons de pensions del sistema d’ocupació i representants sindicals, aquestes jornades s’han convertit en un punt de referència per a totes les persones interessades en la previsió social complementària del sistema d’ocupació, ja que també hi participen entitats gestores, consultors, l’Administració pública, el món acadèmic, organitzacions patronals i sindicals, promotors, partícips i persones interessades en el segon pilar de la previsió social.

L’obertura (9.15 h) anirà a càrrec de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Jordi Giménez Maluenda, responsable de l’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya, i la clausura (16.45 h) la faran Jordi Giménez i de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

Trobareu el programa i més dades de la jornada, que es podrà seguir en vídeo per streaming (http://www.ccoo.cat/), a Internet: https://www.ccoo.cat/noticia/215910/14a-jornada-previsio-social-complementaria

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de maig de 2018