Presentació del balanç de sinistralitat laboral a les comarques gironines

Demà dijous, 10 de maig, a les 11.00 hores, a la seu de CCOO a Girona (c/Miquel Blay, 1), amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

En el marc de l’assemblea anual de salut laboral de delegats i delegades de CCOO de les Comarques Gironines que tindrà lloc demà dijous, 10 de maig, es presentarà públicament el balanç de les dades de sinistralitat laboral al territori.

Serà a les 11.00 hores a la sala d’actes de la seu del sindicat a Girona (c/Miquel Blay, 1, soterrani) i intervindran Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, Bartomeu Compte, secretari general de CCOO de les Comarques Gironines, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO Catalunya.

Barcelona, 9 de maig de 2018

Agenda: