Actes de CCOO davant el Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball

Assemblea i concentració a l’antiga Plaça Antonio López de Barcelona

Demà dijous, 26 d’abril, davant la proximitat del Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball (28 d’abril), CCOO de Catalunya ha organitzat una assemblea de delegats i delegades i una concentració de protesta -conjuntament amb UGT- per reivindicar treball segur.

L’assemblea es farà a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), a partir de les 10.00 hores, amb obertura de Francesc Montoro, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, presentació del full informatiu “Vigilància de la salut. La injustament ignorada” a càrrec de Marian Rodríguez Requena, responsable de Salut Laboral de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) del sindicat, experiències d’acció sindical en la vigilància de la salut, i cloenda per part de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

A partir de les 12.30 hores, els delegats i delegades de CCOO es dirigiran a l’antiga Plaça Antonio López, on cap a les 12.45 hores es farà una concentració reivindicativa, conjunta amb UGT.

Trobareu la informació del Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball (també commemorat a altres poblacions) a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 d’abril de 2018

Agenda:
Dijous, 26 d’abril, de 2018

a les 10.00 hores (assemblea)
Sala d’actes CCOO – Via Laietana, 16, planta baixa. BCN

a les 12.45 hores (concentració)
Antiga Plaça Antonio López. BCN