Presentació de l’informe sobre beneficis fiscals per part de la Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària

Demà dijous, 15 de març, a les 19.00 hores, al c/Roger de Llúria, 13, de Barcelona

Demà dijous, 15 de març, la Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària, de la qual CCOO de Catalunya és promotora, presentarà a Barcelona el seu nou informe “Beneficis fiscals, beneficis per a qui?”.

Es tracta d’una anàlisi crítica dels principals beneficis fiscals i les seves implicacions a nivell de recaptació i progressivitat dels impostos.

L’acte es farà demà a les 19.00 hores a la sala d’actes del Centre d’Estudis Cristianisme i Justícia (c/Roger de Llúria 13), i comptarà amb les intervencions de Xavier Martínez, economista i doctor en Dret Tributari, treballador de la Agència Tributària de Catalunya i autor de l’informe, Marta Espasa, doctora en Economia i professora de la UB, directora general de Tributs i Joc de la Generalitat de Catalunya, i Miguel Ángel Mayo, coordinador del sindicat de tècnics d’hisenda GESTHA a Catalunya, i la moderació d’Ariadna Trillas, periodista d’Alternativas Económicas.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de març de 2018