CCOO es concentra davant Carrefour Tarragona en defensa d’unes condicions de treball dignes

Demà dimecres, 24 de gener, a les 13.30 hores

Demà dimecres, 24 de gener, CCOO ha convocat una concentració, de 13.30 hores a 15.30 hores, a l’entrada principal de Carrefour Tarragona (autovia de Reus, km 4), per denunciar que l’empresa vol mantenir l’aplicació de la modificació substancial de condicions de treball, la qual cosa suposa continuar amb la pèrdua de drets i condicions de treball de la plantilla.

CCOO denuncia que continuar aplicant per part de l’empresa un acord de modificació substancial de condicions de treball (signat per altres sindicats a l’empresa), quan el seu termini temporal era fins al març del 2017 i pel qual ja han quedat afectades més d’un centenar de persones treballadores, suposa modificar, entre altres condicions, les jornades, els torns, els horaris… amb el perjudici en la seva conciliació de la vida laboral, la personal i la familiar.

Per a CCOO, una empresa com Carrefour, capdavantera del sector de grans magatzems, ha de ser coherent amb la política laboral, i ha de respectar les condicions de treball de la seva plantilla i millorar-les, més encara quan els resultats econòmics han anat en augment en els darrers anys.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de gener de 2018