Seminari “Autobusos d’empresa: un model de mobilitat sostenible i segura a la feina”

Demà dimarts, 12 de desembre, a les 9.30 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

CCOO organitza demà dimarts, 12 de desembre, un seminari sobre mobilitat amb el títol “Autobusos d’empresa: un model de mobilitat sostenible i segura a la feina”.

Es farà a les 9.30 hores a la sala 11 de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 1a planta) i comptarà amb la participació de Javier Pacheco, secretari general del sindicat, a la benvinguda. Després es presentarà l’informe “L’oportunitat de l’ús compartit dels autobusos d’empresa” (9.45 hores) per part de José Manuel Jurado, responsable de Sostenibilitat i Medi Ambient del sindicat, i a continuació hi haurà les taules rodones “Potencialitats del bus d’empresa en el canvi de model de la mobilitat” (10.00 hores) i “Experiències del bus compartit entre empreses” (12.15 hores), abans de les conclusions (13.30 hores) a càrrec de Carlos del Barrio, secretari de Polítiques Sectorials i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de desembre de 2017