Tot sobre l’aturada de país

Aquest dimarts 3 d’octubre

CCOO de Catalunya fem una crida a la participació a les diferents concentracions que es faran arreu del territori català ja que els fets de l’1 d’octubre han estat dels més greus que hem patit els ciutadans i ciutadanes en democràcia i signifiquen un cop molt fort al nostre marc democràtic.

En aquest procés de mobilitzacions es creuen diferents opcions i emocions, tantes com les que representa la pluralitat del nostre país i també de la nostra afiliació. Des de la direcció del sindicat entenem que hi ha una cosa que ens aplega i que necessita una resposta unitària: la defensa dels drets fonamentals i la defensa de la democràcia.

Vídeo de la concentració a la Plaça Universitat de Barcelona, amb motiu de l’Aturada de País (3-10-2017)
– Àlbum de fotos de la concentració a la Plaça Universitat de Barcelona, amb motiu de l’Aturada de País (3-10-2017)
Manifest ‘En defensa dels drets i les llibertats’ (3-10-2017)
– Principals concentracions en la jornada d’aturada de país del 3 d’octubre (3-10-2017)