CCOO Sanitat de Lleida augmenta 3 delegats i delegades en les eleccions sindicals a Gestió de Serveis Sanitaris

El passat 3 de maig hi va haver eleccions sindicals a l’Hospital Universitari Santa Maria de Lleida, concretament a Gestió de Serveis Sanitaris, empresa pública adscrita al Servei Català de la Salut.

Les eleccions, les va guanyar la UGT per un delegat. Respecte de les eleccions del 2013, CCOO Sanitat de Lleida va augmentar considerablement el nombre de vots i en conseqüència el de delegats i delegades, ha passat de tenir-ne 4 a tenir-ne 7; la UGT ha perdut vots, però ha mantingut el nombre de delegats i delegades, 8. Els altres dos sindicats que s’hi presentaven han mantingut amb molt poques variacions el nombre de vots i han obtingut entre els dos 6 delegats i delegades.

CCOO Sanitat de Lleida vol agrair a tots els treballadors i treballadores els vots de suport a la candidatura i es compromet a continuar treballant per millorar les condicions laborals dels treballador i treballadores de l’hospital.