CCOO s’acomiada del company Enrique Fossoul, exsecretari general de la Federación de Servicios a la Ciudadanía (FSC)

Demà a les 12.00 hores es farà a Figueres la cerimònia d’incineració

Demà dimecres, 3 de desembre, acomiadarem al company i amic Enrique Fossoul, que va morir el dilluns dia 1 de desembre fruit d’una complicació quirúrgica. L’Enrique havia estat fins divendres passat secretari general de la Federación de Servicios a la Ciudadanía (FSC) de CCOO: precisament va ser el divendres quan es va celebrar un Consejo Federal de la FSC estatal a Girona per anunciar la seva dimissió per malaltia i la substitució pel company Javier Jiménez.

L’Enrique, afiliat a la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya (vivia a Roses), feia més d’un any que lluitava contra el càncer que s’havia tornat a reproduir i per aquest motiu va plantejar la dimissió. Reconeixem la seva empenta, la seva ferma voluntat de lluita per la justícia social, sempre amb les CCOO, les seves estimades CCOO, i tot el que ha aportat.

La cerimònia d’incineració es farà demà a les 12.00 hores al Tanatori Funerària Vicens de Figueres (Passeig del Cementiri, 17). Assistirà una àmplia representació de les Direccions de CCOO d’Espanya i de CCOO de Catalunya, així com de l’FSC estatal i l’FSC de Catalunya. Els mitjans que assisteixin podran prendre imatges però no estan previstes declaracions.

Barcelona, 2 de desembre de 2014

Link a la notícia a la web de l’FSC estatal