Jornada ‘Negociació col·lectiva: nova reforma, nous reptes’

Divendres, 8 de novembre, a la seu de CCOO a Barcelona

La Secretaria d’Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya organitza una jornada sobre negociació col·lectiva. Tindrà lloc el divendres 8 de novembre, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, sala d’actes) a partir de les 9.30h, amb el títol ‘Negociació col·lectiva: nova reforma, nous reptes’.

A més de la inauguració (9’30h) a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general del sindicat, i la cloenda (14’00h) a càrrec de José Cachinero, secretari d’Acció Sindical i Política Sectorial, hi haurà la presentació de l’informe del context econòmic, una taula rodona sobre el model de concertació en la negociació col·lectiva, la presentació del document ‘Objectius negociació col·lectiva 2014’ i la conferència ‘La negociació col·lectiva a Europa’ per part del catedràtic del dret del treball i la Seguretat Social, Eduardo Rojo Torrecilla.

Feu clic per accedir:
– La fitxa d’inscripció a la jornada ‘Negociació col·lectiva. Nova reforma, nous reptes’
– El programa de la jornada ‘Negociació col·lectiva. Nova reforma, nous reptes’

També podeu veure la retransmissió en directe per internet.