Amb el lema 'Treballadors Públics, en defensa dels Acords i Convenis! Volem el que és nostre'

23 de maig, jornada de lluita contra el bloqueig dels convenis col·lectius i de la negociació col·lectiva: mobilitzacions dels empleats públics

Demà, dijous 23 de maig a les 17'30h, estan convocats els treballadors/res públics a Gran Via/Balmes, a Barcelona, davant de la seu de l'ICS (Institut Català de la Salut), per afegir-se a la manifestació, que es farà a partir de les 18'00h en defensa de la negociació col·lectiva i contra el bloqueig en la negociació dels convenis col·lectius, i a la que estan convocats tots els treballadors de Barcelona.

Prèviament s'ha fet una crida als treballadors per expressar la seva protesta als centres de treball. El personal d'administració es concentrarà a les seves portes de 10'00h a 10'20h, coincidint amb la pausa del matí. Els treballadors de la sanitat faran diversos actes reivindicatius.

La participació dels empleats públics en defensa dels drets arrabassats vol posar en evidència el nul respecte al dret a la negociació col·lectiva que manifesten tant el Govern de l'Estat com el de la Generalitat de Catalunya, així com molts dels Governs municipals, i vol reclamar el respecte als acords signats.

Entre altres mobilitzacions dels empleats públics destaquen les previstes als següents espais (en diferents hores al llarg del dia de demà): Departament d'Agricultura/ICS (Gran Via, 612, Barcelona), Departament de Presidència (Via Laietana, 14, Barcelona), Institut Català d'Oncologia (L'Hospitalet), Hospital Germans Trias i Pujol-Can Ruti (Badalona), Consorci Sanitari de l'Anoia (Plaça Cal Font, Igualada), Institut d'Assistència Sanitària (IAS) de Girona-Xarxa Salut Mental (Gironès, La Selva, Pla de l'Estany).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de maig de 2013