Acte d’homenatge “Memorias para la libertad: Paco Puerto”

La Fundació cipriano García col.labora en aquest acte a Cabezas de San Juan

La Comisión Paco Puerto, organitza un acte d’homenatge i una exposició sobre Paco Puerto a Cabezas de San Juan (Sevilla) amb l’objectiu de donar a conèixer la figura de Paco Puerto (1947-1992), emigrant a Catalunya i lluitador a Comissions Obreres i al PSUC per revindicar el seu nom i les seves idees, per generar un debat que faci reflexionar sobre la societat que pretenem i la que estem construint. La Fundació Cipriano García, juntament amb la Fundació Paco Puerto i CCOO de Catalunya col•laboren en aquest acte.

L’homenatge que te lloc a la Casa de Cultura, el dijous, 3 de desembre de 2009, consisteix en una taula rodona amb el títol ‘Memorias para la libertad: Paco Puerto’ on intervindran:

•Eduardo Saborido Galán, Director de la Fundación de Estudios Sindicales – Archivo Histórico de CCOO de Andalucía
•José Luis González Rodríguez, Alcalde de Las Cabezas (1979 – 1987)
•Antonio Córcoles, Director de la Fundació Paco Puerto de CCOO de Catalunya
•José Puerto Otero, germà de Paco Puerto
•Esperanza Molino Moreno, vídua de Paco Puerto

A continuació s’inaugurarà l’exposició que porta el mateix títol i que romandrà oberta fins el 18 de desembre al Pati de la Casa de Cultura de Las Cabezas de San Juan.

Feu clic per veure el cartell de l’homenatge a Paco Puerto

Feu clic per veure la biografia de Paco Puerto