Diaris digitals

Banner Descomptes

fins al 50%% de descompte per a l’afiliació de CCOO

Nous acords de col·laboració aconseguits des de CCOO amb quatre dels principals mitjans digitals del país.
a informació és poder, poder col·lectiu

Des de Comissions Obreres fa més de 40 anys que defensem els drets de les treballadores i els treballadors, creant una societat més justa i lliure. Un país de ciutadans i ciutadanes lliures i organitzades han de tenir accés a una informació rigorosa i independent.

Per això, hem arribat a un acord amb quatre dels digitals més importants del país: elDiario.es, La Marea, Público i Infolibre.

A partir d’avui, els afiliats i afiliades de Comissions Obreres tindran accés a una rebaixa d’entre el 50% i el 30% en la subscripció mensual d’aquests mitjans durant el proper any.

Cartel Principal

Informa’t. Organitza’t.

El Diario.es

Fes-te soci/sòcia d’elDiario.es a meitat de preu. Per ser afiliat/ada de CCOO gaudeix en exclusiva d’un descompte permanent del 50% en la teva quota mensual: pagaràs 4 euros al mes en lloc de 8. Tindràs accés il·limitat i sense publicitat a elDiario.es, rebràs un avenç en exclusiva de les principals notícies d’elDiario.es el dia anterior i El butlletí del director Ignacio Escolar només per a socis/es, i et convidarem a Trobades amb grans personalitats a la redacció. Darrere d’elDiario.es no hi ha cap milionari ni cap grup empresarial a què rendir comptes. La meitat dels nostres ingressos procedeixen de les quotes de socis i sòcies que ens donen suport per blindar-nos davant de qualsevol pressió. Fes-te soci/sòcia d’elDiario.es amb un 50% de descompte i contribueix tu també a construir una societat millor informada.

Valida’t com a afiliat/da a la pàgina web confederal (ccoo.es) per obtenir el teu codi de descompte únic. Un cop el tinguis, el pots bescanviar al següent enllaç

Infolibre

CCOO i infoLibre t’ofereixen un codi descompte exclusiu i permanent a la quota mensual d’infoLibre. Per sempre. Ara, les afiliades de CCOO podran donar-se d’alta a infoLliure per 4€ al mes, en lloc de 6€. Perquè la democràcia no és només votar un diumenge sinó que es defensa cada dia, també recolzant mitjans de comunicació sense por i sense soroll, que mai han estat condemnats als tribunals i que mai han estat a la guerra del clic. infoLliure és investigació i anàlisi crítica. Ni més ni menys.

Aquí els avantatges: accés a tot el contingut, incloent els articles de Jesús Maraña, navegar sense veure mai publicitat, la revista tintaLliure en format digital, la portada de l’endemà cada nit i abans que ningú, publicar articles a la secció Lliurepensadors, descomptes i promocions exclusives, trobades amb la redacció i butlletins sobre els temes que us interessen.

Publico

Público ofereix a les persones afiliades de CCOO una quota de subscripció mensual renovable per la quantitat de 5 euros al mes IVA inclòs que els permetrà accedir a tots els avantatges associats a ser subscriptor de publico.cat. Aquesta oferta suposa un descompte aproximat del 15% respecte del preu de subscripció general.

Navega sense publicitat, participa en la conversa a la seva àrea de comentaris, accedeix als esdeveniments organitzats, gaudeix dels seus especials monogràfics en format digital o rep les notícies més imprescindibles al teu email, entre altres avantatges.

Accediu a aquest link exclusiu i gaudiu d’aquests avantatges.

Cardlamarea

La revista de periodisme independent, investigació i anàlisi LaMarea ofereix als afiliats i afiliades de CCOO diversos descomptes a les seves subscripcions. D’aquesta manera, la subscripció anual en paper tindria un 15% de descompte, passant de 80 euros a 68 euros per a les persones afiliades al sindicat, que rebran la revista a casa cada dos mesos, a més d’un regal de benvinguda. La subscripció digital comptaria amb un 10% de descompte de 50 a 45 euros. També ofereixen descomptes a les subscripcions de Climática, la primera revista espanyola dedicada a informar sobre canvi climàtic, d’entre un 15% i un 20%.

Valida’t com a afiliat/da a la pàgina web confederal (ccoo.es) per obtenir el teu codi de descompte únic segons el tipus de subscripció

si vols saber com registrar-te a la web confederal fes clic aquí

Si encara no ets de CCOO, però vols gaudir d'aquest descompte, no t'ho pensis més i afilia't! Raton Ccoo