Com donar-se d’alta a la web confederal

Alguns dels descomptes a què té dret tota persona afiliada a CCOO és possible que només siguin accessibles a través del web confederal (ccoo.es) i de l’àrea d’informació restringida als afiliats i afiliades.
El procés és molt fàcil i en tan sols uns minuts ja tindràs l’accés fet per a futures vegades que el necessitis.

Primer, identifica l’àrea d’informació exclusiva per a persones afiliades en el descompte que t’interessa, i fes clic a “Ya soy una persona afiliada a CCOO”:

Pas 1

Arribaràs a aquesta finestra. Fes clic a: “Si ha olvidado su contraseña, pulse aquí”.

Pas 2

Emplena les dades que et demanen a la finestra següent. Si tot ha anat bé, t’arribarà un correu amb un enllaç en el qual podràs posar la nova contrasenya (és molt ràpid, però ves amb compte, ja que l’enllaç que t’envien només dura 2 hores) i llest! A partir d’ara ja tindràs accés a l’àrea exclusiva d’afiliats i afiliades a totes les ofertes del web confederal.

Pas 3

Si tens problemes o apareix qualsevol error, ves a l’últim pas. Concretament, fes clic al formulari que indica la imatge:

Pas 4

T’apareixerà un formulari més complet amb el qual tractaran de donar-te una solució per accedir a la web al més aviat possible. Emplena totes les dades que et demanen.

Recuperacion De Contrasena