‘Assange. El poder de la informació’

3 Assange 02 Web

Acord perquè l’afiliació de CCOO tingui unes condicions avantatjoses per adquirir les entrades en línia d’aquesta obra social al teatre Gaudí.

SINOPSI

Assange, el poder de la informació recull part del pensament civicopolític de Julian Assange, fundador i redactor en cap de WikiLeaks. Ens situa en el període d’aïllament i empresonament – gairebé 11 anys de tortura psicològica- que ha sofert el periodista australià des de la seva arribada a l’ambaixada de l’Equador a Londres, el juny de 2012 (fugint del possible risc d’extradició, que demanaven i continuen exigint els Estats Units) fins a arribar a la presó de màxima seguretat de Belmarsh, on es troba empresonat actualment sense cap càrrec en la seva contra.

D’altra banda Assange. El poder de la informació se centra en diverses relacions humanes:

La relació d’amistat entre Julián Assange i un funcionari diplomàtic de l’Equador (Juan Carlos) que -des de la ficció- es converteix en una peça clau per entendre els llargs anys que Assange va passar tancat en una petita habitació de l’ambaixada. I la història “d’amor en temps de guerra” que va néixer entre ell i Stella Moris, la seva advocada i actualment la seva dona (es van enamorar el 2015 i van concebre, en secret, dos fills, a l’ambaixada de l’Equador).

Assange. El poder de la informació pretén cercar respostes a preguntes com: qui és realment Julian Assange? Els mitjans de comunicació exerceixen lliurement el dret d’informar la ciutadania? Vivim realment en un estat de dret? O què hi ha darrere d’aquesta neocensura sobre la llibertat d’expressió?

FITXA ARTÍSTICA

Autoria: Victor Manuel Díaz Conejo i Virginia Fernández Ruiz. Adaptació: Joan Frank Charansonnet. Direcció: Mireia Ros. Ajudant de direcció i cap de vestuari: Mireia Senties. Repartiment: Joan Frank Charansonnet | Julian Assange, Elena Codó | Stella Moris i Eduard Alejandre | responsable de l’ambaixada d’Equador. So i videocreació: Marçal Cruz. Escenografia: Jordi Canora. Perruqueria/Estilisme: Núria Garcia. Fotos promocionals: Tony Sánchez. Productora: Patchouli Films. Productor executiu: Víctor Perxachs. Comunicació Teatre Gaudí: Àlex Sánchez Aragón.

Full de mà en PDF

El descompte es realitza directament des del web del teatre mitjançant el següent codi, només per a afiliats i acompanyants :

FREEASSANGE

Web : https://teatregaudibarcelona.com/calendari/assange-el-poder-de-la-informacio/

El descompte és un 25 % sobre els 24 euros del preu de l’entrada adquirida a la taquilla del teatre, el preu de l’entrada final queda a 18 € per a totes les funcions.

Dins la plataforma de la venda d’entrades, una vegada se selecciona la data desitjada i la butaca, salta de forma automàtica una finestra emergent on s’indica si voleu l’entrada a preu general, o amb descompte. Cal indicar que es vol adquirir mitjançant “DESCOMPTE ESPECIAL (Requereix clau promoció)”, i introduir la clau FREEASSANGE

Gaudi