Cafes Novell

Logo Cafesnovell Imatge Web

15% de descompte per a l’afiliació de CCOO

Descompte del 15% sobre els preus, mitjançant la botiga on-line, i el codi especific ccoonovell

Des de 1958 produïm cafès excel·lents de gran qualitat, tan deliciosos com responsables.
Estem compromesos amb la sostenibilitat en tots i cada un dels processos d’elaboració del nostre cafè.
Ens preocupa el medi ambient i les conseqüències i l’impacte que poden tenir les nostres activitats diàries.
Per això, gaudir d’un cafè Novell és un gran moment en tots els sentits.

Promouen la comercialització de cafè certificat de comerç just i orgànic.

El nostre compromís responsable es centra en apostar per la sostenibilitat des de l’origen fins al moment de consum final. Volem fer créixer el nostre negoci donant suport a totes les persones involucrades en el procés, especialment les que pertanyen a les comunitats locals en els països d’origen. Per nosaltres sostenibilitat també significa oferir la tassa de cafè perfecta sense generar residus. Per això, les nostres càpsules compostables són el millor exemple d’aquest plaer responsable del qual tan orgullosos ens sentim.

Sis dècades que recullen una gran història d’empresa. Des d’una petita botiga a Vilafranca del Penedès, al grup que som en l’actualitat. Des del cafè mòlt que oferíem en un modest local, a les 5 unitats de negoci que avui formen el nostre grup.

Si encara no ets de CCOO, però vols gaudir d'aquest descompte, no t'ho pensis més i afilia't! Raton Ccoo