Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, participa en l’acte-concert per a l’eradicació del treball infantil organitzat per l’OIT

Dissabte, 29 de març, a les 19.30 h, al CCCB a Barcelona

Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, participarà demà dissabte, 29 de març, en l’acte-concert per a l’eradicació del treball infantil organitzat per l’Organització Internacional del Treball (OIT). Tindrà lloc a les 19.30 hores a l’Auditori del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) al carrer Montalegre, 5, de Barcelona.

Juntament amb el secretari general de CCOO de Catalunya participaran, en aquest acte, Joaquín Nieto, director de l’Oficina de l’OIT per Espanya; Josep Maria Álvarez, secretari general de la UGT de Catalunya; Joaquim Gay de Montellà, president de Foment del Treball Nacional, i Anna Folch, presidenta d’Unicef Catalunya.

L’acte es clourà amb el concert de la soprano i compositora Pilar Jurado, col·laboradora especial de l’OIT a la iniciativa “La música contra el treball infantil”.

En aquesta ocasió el nostre sindicat podrà reafirmar la seva lluita en contra de l’explotació laboral infantil, tot reivindicant el paper fonamental dels sindicats arreu del món en defensa del treball digne, la importància de la cooperació internacional sindical i de la sensibilització al nostre país al voltant d’aquest tema.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de març de 201