Ja tens a la teva disposició el catàleg de Cultura

Els recursos produïts per la Secretaria de Formació Sindical i Cultura s’han inclòs en un catàleg que pots demanar a la Secretaria

Des de la Secretaria de Formació Sindical i Cultura de la CONC hem desenvolupat, durant els darrers anys, un conjunt d’eines culturals com ara exposicions, documentals i altres recursos, que tracten diversos aspectes vinculats a les cultures del treball, com la immigració, l’explotació laboral infantil, les condicions laborals arreu del món, la discriminació de gènere, etc.

Aquests recursos s’han inclòs en un catàleg format per una sèrie de fitxes que ofereixen informació sobre aquests productes, explicada de manera sintètica, i que té un format obert que permet la seva actualització mitjançant la inclusió de noves fitxes.

Els recursos que presentem es plantegen amb diversos suports (plafons, dvd, webs multilingües, recursos didàctics) que poden interessar un gran nombre de persones amb motivacions i interessos diversos, ja que poden ser útils per a la reflexió i l’organització de debats d’aquests temes. Cal destacar que aquests recursos són un instrument per treballar la formació en valors i compten amb unes propostes didàctiques destinades a l’alumnat del 2n cicle d’ESO, batxillerat, cicles formatius i a la formació de persones adultes.

Les persones interessades a rebre un exemplar d’aquest catàleg podeu posar-vos en contacte amb la Secretaria de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya, a través del seu correu electrònic [email protected].