Sentència que reconeix l’augment de l’1% de massa salarial per a la plantilla de l’Ajuntament de Barcelona

S’hauran de pagar endarreriments des del 2007

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha desestimat el recurs d’apel·lació interposat per l’Ajuntament de Barcelona en relació amb l’augment de l’1% de massa salarial que -signat entre les parts fa uns anys- demanava la Secció Sindical de CCOO a l’Ajuntament per als seus treballadors/es. Això suposarà que l’Ajuntament haurà de pagar endarreriments a la plantilla des del 2007.

La sentència desestima les pretensions de l’Ajuntament i dóna la raó al recurs interposat per CCOO. A més, el Tribunal ha condemnat l’Ajuntament a pagar les costes.

Des d’aquesta secció sindical ens felicitem per la decisió que en el seu dia vam adoptar i agraïm als afiliats, companys dels serveis jurídics de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya el seu suport i la seva excel·lent professionalitat, i als companys i companyes treballadors d’aquest Ajuntament que ens han donat suport.

Barcelona, 15 de gener de 2016