Signatura de la Declaració en reconeixement del turisme a Barcelona

Dilluns, 14 de desembre, a les 16 hores, a l’Ajuntament de Barcelona

El proper dilluns, 14 de desembre, a les 16 hores, tindrà lloc a la Sala Lluís Companys de l’Ajuntament de Barcelona (plaça de Sant Jaume) la signatura de la Declaració en reconeixement del turisme, per part de CCOO i UGT i el Consorci Turisme de Barcelona.

Aquesta declaració és un compromís per establir un marc de treball entre els sindicats signants i Turisme de Barcelona, consorci público-privat integrat per l’Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona. L’objectiu és liderar l’activitat turística de la ciutat cap a una major qualitat i sostenible en el temps, treballar perquè sigui una activitat de profit per al conjunt de barcelonins i barcelonines, aconseguir nous marcs de diàleg i cooperació i establir les bases d’un segell de qualitat per a establiments i serveis turístics.

A la signatura, hi assistiran els secretaris generals de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i UGT de Catalunya, Josep Maria Álvarez, i la presidenta de Turisme de Barcelona, Ada Colau, alcaldessa de Barcelona, i el vicepresident, Joan Gaspart.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de desembre de 2015