CCOO del Barcelonès signa el Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat 2012-2022

L’11 de desembre, CCOO del Barcelonès va signar la renovació del Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat 2012-2022, en un acte que va tenir lloc al Saló de Cent de l’ajuntament de Barcelona i on han participat representants de les entitats que han elaborat el document.

La renovació del Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat ha estat fruit d’un intens procés protagonitzat per la societat civil amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona per avançar col·lectivament en la construcció i transformació d’una ciutat més sostenible. El Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat 2002-2012 ha arribat al final del seu període de vigència després d’una trajectòria de 10 anys de treball col·lectiu de tots els signants per fer de Barcelona una ciutat més habitable, eficient i sostenible, d’acord amb 10 grans objectius i 100 línies d’acció.

El Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat 2012-2022 per una Barcelona més equitativa, pròspera i autosuficient és l’actualització i posada al dia de l’esperit de l’Agenda 21 formalitzat en el Compromís 22.

Més informació.