CCOO del Barcelonès Nord participarà a la mobilització d’avui contra les polítiques antisocials de l’Ajuntament de Badalona, presidit per l’Alcalde Albiol

A les 18 hores a la Plaça de la Vila de Badalona

CCOO, la FAVB, UGT, PSC, ICV, EUiA i altres organitzacions i entitats de Badalona han convocat per avui, a les 18 hores, un acte reivindicatiu a la Plaça de la Vila per expressar el seu rebuig a les polítiques neoliberals i racistes que està intentant portar a terme l’Alcalde Albiol al front de l’Ajuntament de la ciutat.

La mobilització coincidirà amb el ple municipal amb forts continguts repressius, per la qual cosa el Sr. Albiol ha convocat als seus partidaris de la ciutat perquè es faci visible l’ampli suport, que segons ell té.

CCOO participarà en aquest acte per la perillosa situació que s’està creant a Badalona i també com a rebuig global a les polítiques del govern del PP i CiU que han portat a la convocatòria de la vaga general per al proper 14 de novembre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 d’octubre de 2012