Assegurances

Atlantis Assegurances.

Atlantis

Amb Atlantis Assegurances, en conveni amb CCOO, pots fer-te una assegurança d'automòbil, de llar, d'accidents personals, de caravanes, de vida i d'estalvi en unes condicions molt avantatjoses per als afiliats i afiliades.

www.atlantis-seguros.es
infocomercial@atlantisgrupo.es

Atlantis i la COVID-19

A continuació us informem de la resposta que ha donat ATLANTIS a la petició que els vam formular d’establir mesures de suport social davant la situació provocada per la COVID-19.

Resposta d'ATLANTIS davant la COVID-19

ASSEGURANÇA PER A PROFESSIONALS SANITARIS AFECTATS PER LA COVID-19

Les asseguradores uneixen les seves forces per protegir els professionals sanitaris que lluiten contra el coronavirus a Espanya. UNESPA, en representació de 109 asseguradores, entre les que participa ATLANTIS, ha subscrit una assegurança de vida gratuïta que cobreix la defunció per causa directa del COVID-19 amb un capital de 30.000 euros bruts així com un subsidi per a aquells que resultin hospitalitzats de 100 euros al dia.

Més informació sobre l'assegurança per a professionals sanitaris afectats per la COVID-19

Nova campanya d'Atlantis per als afiliats i afiliades de CCOO de Catalunya

Atlantis. Gaudeix d'avantatges i condicions especials per ser afiliat/ada de CCOO Catalunya

Assegurança col·lectiva d'accidents.

Si ets afiliat o afiliada amb més d'un any d'antiguitat i estàs al corrent de pagament, et cobreix una pòlissa col·lectiva de nou mil euros (9.000 €) en cas de mort per qualsevol tipus d'accident.

Resum de les clàusules
.

Pla associat de pensions de CCOO.

Si vols gaudir d'una pensió complementària en el moment de la teva jubilació, CCOO t'ofereix un pla de pensions per a afiliats i afiliades, amb la garantia i el control de CCOO, i amb millors condicions que les que ofereixen altres entitats.

Característiques del pla associat de pensions de CCOO.