¡¡¡SANITAT EN LLUITA!!!

Companys i companyes,

Continua la tancada a Sant Pau i aquestes son les noves accions previstes (de moment) per la setmana del 10 al 14 de desembre,

  • H Vall d’Hebró, tancada 24 hores dia 12
  • H Joan XXIII, concentració dia 12 a les 12 hores
  • H Clínic, concentració dia 12
  • H Can Ruti, concentració dia 10 i cadena humana dia 12
  • H Granollers, tancada al hall de 8h a 20h, dia 13
  • Hospital Comarcal de Vilafranca del Penedès concentració el dia 12/12/2012 de 24 hores amb diferents actes dins del centres.
  • H Taulí, tancada dia 12
  • H Granollers, tancada al hall de 24h, dia 13
  • BSA, Badalona Serveis Assistencials ( Hospital municipal de Badalona), concentració dia 12 a les 12 hores davant de l’ edifici d’ adminstració
  • H Sant Joan Despí Moisès Broggi, tancament durant la nit del dia 13.

Veure en pdf: Concentracions desembre2012[3].pdf

Afilia’t! Contacta