• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació del còmic “¡O todos o ninguno! Historias de las Comisiones Obreras”

Portada Llibre O Todos O Ninguno

El dimarts 8 de febrer de 2022 tindrà lloc la presentació del llibre “¡O todos o ninguno! Historias de las Comisiones Obreras”, que comptarà amb la presència dels autors Guillem Escriche, Raquel Gu i Joan Mundet i de l’autor i coordinador de l’obra, Pepe Gálvez.

El còmic recrea set fites de les Comissions Obreres i reprodueix històries de valentia, resistència, drets i llibertat vinculades amb els treballadors i les treballadores que han format part del sindicat.

La presentació tindrà lloc a l’Espai Assemblea de CCOO de Catalunya a partir de les 18 hores i també es podrà seguir en directe pel canal de Youtube del sindicat.

Feu clic per veure el tarjetó informatiu de la presentació del còmic “¡O todos o ninguno! Historias de las Comisiones Obreras”