• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada “Administracions Públiques i Atenció Ciutadana en un Entorn Digital”

Jornada Digitalitzacio Administracions Publiques

CCOO de Catalunya vol centrar el debat sobre la complexa adaptació al món digital de les administracions públiques, per tal de saber si s’ha fet tot el possible per garantir que totes les persones tinguin accés a una relació amb l’administració d’una manera efectiva.

Per tal de fer-ho, hem organitzat 3 taules de debat temàtiques, amb 2 ponents cadascuna, que representen els àmbits on hem de buscar les respostes a les nostres qüestions: des de la política, a la recerca acadèmica, passant pel periodisme i acabant pel sindicalisme.

La jornada començarà a les 9h del matí, i conclourà a les 14h amb les intervencions del secretari confederal de CCOO de Transicions Justes, Vicente Sánchez, i del secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

Ompliu el formulari d’inscripció de la jornada “Administracions Públiques i Atenció Ciutadana en un Entorn Digital” o consulteu-ne el programa